TISZTELT ÉRDEKLŐDŐK!

TÁJÉKOZTATOM ÖNÖKET, HOGY -várhatóan- HOSSZABB IDŐN KERESZTÜL SAJÁT CSALÁDOM SZÁMÁRA KELL TEVÉKENYKEDJEK, EZÉRT EBBEN AZ ÉVBEN MÁR NEM TUDOK MEGRENDELÉSEKET FOGADNI.

patchwork, avagy rendhagyó "foltmunka"



Salétromos fal javítása, kezelése házilag az én értelmezésemben így történik;

ha már folt, akkor az olyan is legyen!

Levertem a málló vakolatot, szépen lekapargattam, ami le akart jönni. Alapozó festés után az általam kikevert viharkék színű kültéri festékkel több rétegben lefestettem,

arra kerültek a lila, mályva és szürke körökkel ábrázolt virágok.
A kedvelt inda-minta sem maradhatott le!

A harmadik képen Rege áll modellt, mint lila ruhás nő;











az utolsó fotón pedig a ház előtt álló telefonpózna betonpillérei láthatók, amint hozzáigazítottam a házunk látványához (remélem nem bírságolnak meg, hogy belerondítottam az egységes utcaképbe - mint engedély nélküli graffiti!!!).

Sőt, már megrendelést is kaptam azóta! Hát azért ahhoz kell egy salétromos házfal... :-))


Különben lehet, hogy a Hundertwasser-ház is eredetileg csak kicsit salétromos volt, de ott a Művész Úr nem tudott magának "megálljt" parancsolni?

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik :)
    Ötletes és mutatós. További jó ihletet :)

    VálaszTörlés
  2. Aki megbirsagolna annak szerintem csakis izles ficama lehet.... gratula erte, nekem tettszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, hátrányból előny! :o)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépet alkottál! Nagyon szeretem ezt a féle kreativitást! Búslakodás helyett energia és szépség! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, ez nagyon jó! Ügyes vagy! Majdnem sajnálom, hogy nem salétromos a házunk!

    VálaszTörlés
  6. Ez szuperjó :) Éljenek az omló falon alkotók ;)

    VálaszTörlés