Szerencsecsomó, de micsoda erőfeszítések árán!

















A neszeszerről most nem szólok, semmi különleges.

Viszont a dísze! Na, az már valami! No, nem azért, mert én csináltam, hanem a beleölt munka volt kemény, hogy ráleljek a készítési technikára.
Először is, fogalmam sem volt hogy hívják, ezért jöttek a számomra nyilvánvaló szavak: csomókötés, zsinórkötés, zsinór csomó, patkányfarok kötés, szatén zsinór kötés, dekoratív csomók + készítés, csomózott zsinór dísz, stb....

Aztán megtaláltam valahol, hogy szerencsecsomó vagy végtelen csomó a neve és kínából származik. Na, akkor jött a konkrét keresés: youtube, videók, semmi. Újabb ötlet, ami máskor be szokott válni: Glück Knote, Glück + Knote Még azt is elétettem, hogy kínai, bár előre féltem a kiadott találatok mennyiségétől.
Sehol semmi használható. Jártam hajózási weboldalakon, mint csomókötés; horgászblogokon - láthatatlan zsinórkötés; párkapcsolati terapeutánál - "szerencse, ha a közöttünk levő csomó összeköt..."(ja, aki unintelligens, és azt se tudja, hogy mit keres, annak persze, hogy nehezen megy:-)) )

És egyszerre csak siker koronázta eddigi, egyre alattomosabbá, kifinomultabbá vált módszeremet: "lucky knot" keresőszavakkal megtaláltam.

Ide kattintva már gyorsan ment. Igaz, hogy mind a tíz ujjamat, meg hozzá még a jobb felső 1-es metszőfogamat is be kellett vetni a csomózás során, de öröm volt készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése