textil telefontok - Anyukámnak

Anyu is nagyon szereti a népies, falusias hangulatot, ezért a telefontokhoz olyasmi anyagokból válogattam.
Így kívülről kékfestő anyagot, bélésnek pedig piros-fehér kockás vásznat kapott. Ez a mobiltok is (mint Tündéé is) "liftes" megoldású, tehát a heveder meghúzásával a telefon félig felcsúszik és könnyen kivehető a tasakból.
A tok szájánál nem szükséges zárni, mert levettem a méretet a telefonról, így szépen "szorul" benne.
A kiemelő szalag viszonylag merev és bordázott, így kihúzás után se csúszik vissza, hanem megtartja a kihúzott telefont.

Természetesen merevítővel készítettem, hogy a tok könnyen használható, a készülék pedig védett legyen.

3 megjegyzés:

  1. nem tudok rájönni, hogyan működik, megmutatnád a belsejét is? köszi :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem fotóztam le a belsejét és már nincs nálam a tok, de lássuk szóban: a hátlapon valahol felül-középen cikk-cakk öltéssel egy "gomblyukat készítek", ott jön ki a szalag egyik vége. A szalag másik végét pedig belül továbbvezetve, alul áthajtom az előlapra és középtájon levarrom. A húzással megfeszített szalagon csúőszik fel a készülék. Ennyi az egész :-))), remélem így már menni fog...

      Törlés
  2. azt hiszem, értem, köszönöm :)

    VálaszTörlés