pöttyös ruha, mint pörgős szoknya, Regének

Nagyjából másfél hete mást se hallok, csak a vágyakozó sóhajtozást: "Báácsak nekem is jenne ed pógós szoknám!"
Aztán jött a következő óhaj: "Pottos szokna jeden!"

Gondoltam egyet és valóra váltottam Rege lányom álmát.

Sajnos ragaszkodott a ciklámen alapon fehér pöttyös anyaghoz, pedig nagyon igyekeztem eltéríteni.
Mutattam én mindent; zöld alapon barna pöttyöst, bordó, kék, és más, -szerintem- csudaszép anyagokat, de hajthatatlan maradt. (Hunyadis fiúk üzletéből való)

Lelkesítő hangsúllyal kínáltam a különféle textileket:
Anya: "Ugye milyen szép?"
Rege: "Igen."
Anya: "Akkor ez jó lesz?"
Rege: "NEM!"

Aztán itthon megbeszéltem vele, hogy tegyünk valami kiegészítő, tompító színt a ruhához, és a barna felé terelgettem. Kissé nehezen ugyan, de beleegyezett és kiválasztott egy csillogós, fémszálas anyagot... Ennyit a tompításról.

A szoknya 2.2 m szélességű anyagból készült, ezért tényleg nagyon szépen pörög.

S miután megunta a pörgést, elborult a teraszon... :-)

1 megjegyzés: