Zsófia a plasztikai sebésznél = babajavítás ...

Ő Zsófia, Csenge babája ...

A nyakrésze szétfoszlott, ezért a babafej már nem volt rögzíthető a szorítózsinórral.











Feje már nem volt, úgyhogy gondoltam, ki is belezem; nem osz nem szoroz alapon... :-)










A könnyebb munkavégzés érdekében levarrtam a szivaccsal töltött részt.

Meg aki dolgozott már szivacsdarálékkal, az tudja, hogy utálatos egy alapanyag, úgyhoz azért is :-)
Minél több kézzel dolgozol vele; az egyik kezeddel segítesz a másiknak, hogy ne hulljon szanaszét, annál több kézhez tapad hozzá és annál több szóródik szanaszét :-)



A nyakán lecseréltem a régi rögzítő anyagot, és újrazsinóroztam.

Feltöltöttem szivaccsal, hogy régi fényében tündökölhessen és a testén lévő lyukakat is bestoppoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése