helyi világítás a meg nem alkuvás jegyében :-)

Úgy kezdődött, hogy nekem mindig is volt egy csiptetős lámpa a varrógépem fogantyújára illesztve.

Persze meg lehet oldani asztali lámpával is a jó munkaterület megvilágítást, de gyakorlatias beállítottságú asszonyként így nem kellett igazgatnom a fényt, ha a varrógépet arrébb toltam munka közben, nem adott árnyékot semmi, a fény együtt mozgott a géppel, ráadásul nem vett el plusz helyet a kis asztalon ...

A varrószakkörön megosztjuk egymással az ilyen ötleteinket is, ezért megmutattam a körtagoknak.




Aztán legközelebbre Orsinak is lett, de nem ám olyan, mint nekem volt; az a bumszli csiptetős lámpa, hanem ilyen légiesen könnyű, finom vonalú, bárhova hajlítható, többféle színben kapható csiptetős spotlámpa.           Azóta vágytam rá és végre lett!


A varrógépről eltüntettem a márkajelzést, de a lámpát kivételesen reklámozom:

IKEA JANSJÖ
lámpacsalád, 3000 Ft-ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése