Pöttyös-mákos szoknya; amit egy zsáknyi rém nylon cucc között éreztem meg...

Ritkán követem el azt a hibát, hogy nem fotózok 'előtte' változatot.

De ez annyira csúnya volt ruhaként, hogy nem vettem magam komolyan, hogy átalakítom.
Aztán egyszer csak volt fél percem és elkezdtem lebontani, onnantól fogva, pedig beindult a gépezet és elmaradt a kép... :-)

Egy házilag készített, nagyjából 50-es ruhaméretet képzeljetek el,
amire egy nagy zsáknyi, köznek felajánlott ruha közöt találtam rá.

Egyszerűen annyira lehúzta az értékét az a sok nylon köntös, nylon cicanadrág, nylon otthonka és ezernyi rettenet -ami egy nagymamáé lehetett valamikor-, hogy meginogtam fantáziaszinten.
De azért elhoztam, hiszen pöttyös volt. Mákosan pöttyös ...



Ami biztos volt, hogy a felsőrésznek mennie kell...

A cipzárat kibontottam a szoknyarészből, és összevarrtam a hasítékot.











A derekát egy turiban vett pólóból készíttettem el, sztreccsöltéssel rögzítettem össze a két elemet.










A szoknya aljából levágtam valamenyit, mert hosszabb volt, mint ahogyan nekem tetszett és kihasználva a ferde szálirányt, erős húzás mellett beszegtem.
Így máris szép, loknis aljú rokolyám lett.








És merész elképzeléssel, simán fogom hordani piros-fehér csíkos pólóval...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése